Organizačné zabezpečenie letnej rekreácie HAPPYLAND v lete 2018:

  • Rekreácia začína po príchode, dňa 7.7.2018 (sobota), ubytovaním a obedom, končí 14.7.2018 (sobota) raňajkami a drobným občerstvením na cestu.
  • Zraz detí je 7.7.2018 o 10:00 hod. na parkovisku pri Istropolise v Bratislave. Odchod autobusu je o 10:30 hod. (nezabudnite deťom pribaliť pitie na cestu).
  • Návrat detí je 14.7.2018 medzi 11:30 - 12:00 hod., opäť na parkovisko pri Istropolise v Bratislave.

PREČÍTAJTE SI, PROSÍM, POZORNE NASLEDUJÚCE ORGANIZAČNÉ POKYNY:

  • Podpísanú záväznú prihlášku a fotokópiu karty poistenca pošlite na adresu: Margita Banášová, KLUB HAPPYLAND,Brnianska 13, 811 04, Bratislava (prosím, neposielajte ju doporučene); ak prihlášku posielate mailom, je nutné ju podpísať a scan prihlášky poslať vo formáte PDF, príp. JPG, originál potom doručte najneskôr v deň nástupu na pobyt;
  • po doručení záväznej prihlášky Vám obratom zašleme zálohovú faktúru (mailom, príp. po dohode vopred, poštou);
  • platbu uskutočnite na číslo účtu Všeobecnej úverovej banky SK35 0200 0000 0022 6436 6056:
    • prevodom na účet;
    • Internet Bankingom;
    • neodporúčame platiť šekovou poukážkou, ťažšie sa identifikuje platba;
    • nie v hotovosti!;
    • ako variabilný symbol vždy uvádzajte poradové číslo faktúry a do poznámky nezabudnite uviesť meno dieťaťa.
  • Miesto v tábore pre Vaše dieťa garantujeme až po pripísaní zálohovej platby na náš účet (záloha 100 €, platí do 15.5.2018);
  • Storno podmienky: 25% z celkovej sumy pri zrušení pobytu 30-21 dní pred nástupom, 50% z celkovej sumy pri zrušení pobytu 21-7 dní pred nástupom, 100% z celkovej sumy pri zrušení pobytu menej ako 7 dní pred nástupom alebo pri nedôvodnej neúčasti. Prihláška spolu s vykonanou úhradou zálohy je záväzná!

UPOZORNENIE:

  • Nie je vhodné posielať deťom balíčky, neodporúča sa príliš časté telefonovanie a návštevy, narúša to adaptabilitu detí;
  • za predmety z drahých kovov, hodinky, MP3 prehrávače, digitálne hry, PSP, mobilné telefóny, smartfóny a pod. organizátor detskej rekreácie neručí a v prípade straty nebude materiálna škoda nahradená;
  • ak sa Vám bude zdať obsah telefonátu Vášho dieťaťa znepokojivý, obráťte sa na hlavnú vedúcu rekreácie p. Banášovú (0904/540545), alebo na ostatné mobilné telefónne čísla uvedené v kontaktoch (telefonujte, prosím, iba v súrnych prípadoch), ak sa na prvý krát nedovoláte, je to preto, že sa venujeme Vašim deťom, v takom prípade pošlite SMS s dôvodom Vášho telefonátu a my sa Vám hneď, ako to bude možné ozveme.

NEZABUDNITE:

  • Pri menších deťoch označiť osobné veci dieťaťa, príp. pribaliť zoznam vecí a obľúbenú hračku;
  • pri odchode na rekreáciu odovzdať „Potvrdenie lekára o zdravotnej spôsobilosti dieťaťa“ a „Prehlásenie rodičov o bezinfekčnosti a zdravotnom stave dieťaťa“, bez potvrdení sa Vaše dieťa nemôže zúčastniť tábora (organizátor mu neumožní nastúpiť do autobusu, a tým ani na pobyt, na vrátenie sumy uhradenej za pobyt v takomto prípade nemáte nárok);
  • pribaliť lieky s označením mena a dávkovania na obale, ktoré dieťa v tom období bude užívať.

Tešíme sa na rekreáciu s Vašimi deťmi. Vedúci Klubu Happyland.

 

Pokyny a všeobecné podmienky pre rekreáciu v Happyland pri mori 2018 – Taliansko, Torre Pedrera, Rimini v termíne 20.7. - 29.7.2018:

  • Rekreácia začína dňa 20.7.2018 (piatok) o 19:30 zrazom v Bratislave na parkovisku pred DK Ružinov a nástupom na klimatizovaný autobus, odchod je naplánovaný na 20:00 (v prípade zmeny Vám dáme včas vedieť),
  • trasa: BA – Graz – Klagenfurt – Villach – Benátky – Padova – Bologna – Rimini (prepravca má právo v prípade neočakávaných problémov trasu upraviť),
  • príchod do Torre Pedrera je 21.7.2018 (sobota) cca.o 7:30 hod ráno.
  • Možnosť platby na splátky: na základe mailom zaslaných zálohových faktúr (prvá záloha minimálne 150   na osobu spolu so záväznou prihláškou, najneskôr však do 15.4.2018),
  • číslo účtu VÚB – SK35 0200 0000 0022 6436 6056,
  • variabilný symbol: poradové číslo faktúry.
  • Storno poplatky: 31 a viac dní pred začiatkom zájazdu 35% z ceny zájazdu, 30 až 21 dní pred začiatkom zájazdu 25% z ceny zájazdu, 20 až 14 dní pred začiatkom zájazdu 50% z ceny zájazdu, 13 až 3 dni pred začiatkom zájazdu 80% z ceny zájazdu, 2 dni a menej pred začiatkom zájazdu 100% z ceny zájazdu, storno poplatok sa neúčtuje, ak za seba zoženiete adekvátnu náhradu.
  • Služby sa začínajú 21.7.2018 (sobota) ubytovaním cca. o 13:00 v Hotel RINALDI***, večera bude o 18:00, takže si nezabudnite pribaliť jedlo na prvý deň pobytu,
  • služby končia 28.7.2018 (sobota) raňajkami a obedom, resp. balíčkom na cestu (podľa dohody priamo na mieste), batožinu do autobusu ukladáme o cca. 7:30, izby opúšťame o 9:00 ráno, odchod autobusu je naplánovaný na cca. 19:00 večer,
  • príchod do Bratislavy je naplánovaný na 29.7.2018 (nedeľa), cca. o 6:30 hod. ráno, opäť na parkovisko pred DK Ružinov v Bratislave.
  • Nezabudnite si do batožiny pribaliť: osušku, hygienické potreby, jedlo a pitie na cestu a na prvý deň pobytu.
  • Do autobusu odporúčame vziať si malú podušku, deku a pohodlné oblečenie, pre osoby trpiace nevoľnosťou aj Kinedril,
  • nezabudnite si európsky preukaz zdravotného poistenia, komerčné pripoistenie, pas alebo občiansky preukaz,
  • hmotnosť batožiny je max. 15 kg na osobu.
  • Strava je 3 x denne, talianska (ľahšie obedy, k večeri je podávaná polievka), mimo podávania jedál neposkytujeme pitný režim. Špeciálne požiadavky na stravu je potrebné hlásiť vopred (ešte pred pobytom) organizátorom.
  • Na pláži máme k dispozícii plážový set (2 lehátka + 1 slnečník) na izbu 7x za pobyt.
  • Fakultatívne výlety: San Marino, Mirabilandia, Italia in miniatura - orientačné ceny: od 15 € - 40 € (presné termíny a ceny výletov upresníme priamo na pobyte podľa aktuálneho cenníka na leto 2018).

Valid HTML 5

Code&Design by: AEgo